maanantai 9. marraskuuta 2015

Kerta kiellon päälle

Olin jo heittänyt kirveen kaivoon Tinderin kanssa ja päättänyt poistaa koko roskan roikkumasta puhelimestani, kun sain viestin yhdeltä uudelta matchilta, kutsun häntä tästä eteenpäin Latinoksi. Koska viesti ei tällä kertaa ollut tyhjänpäiväinen "Heimitäkuuluu" vaan vähän persoonallisempi, päätin vastata. Homma karkasi aktiiviseksi viestittelyksi, jota jatkui pari päivää kunnes tapasimme lauantai-iltana baarissa. Parin tunnin päästä olimme jo sängyssä. Täydelliet treffit mun makuun! Poikkeuksellinen seikka näissä Tinder -treffeissä oli se, että tyyppi näytti livenä paremmalta kun kuvissa. Näinkin voi käydä.

Olen ollut elämässäni kolme kertaa Tinder -treffeillä joista yhdet oli paskat ja kahdet ovat olleet aivan mahtavia. Näitä kahta hyvää kokemusta yhdistää se, että olen tykännyt tyypeistä Tinderissä enemmän profiilikuvauksen kun kuvien perusteella. Olen kuvia katsoessani jopa meinannut painaa rastia, mutta profiilikuvaus on ollut niin persoonallinen ja kiinnostava, että en lopulta voinut olla tykkäämättä. Tämän Tinder strategian toimivuutta täytyy siis testata tulevaisuudessakin. Juuri nyt siihen ei kuitenkaan ole aikaa, koska on kiire viestitellä Latinon kanssa ja seuraavat treffitkin on jo sovittu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti